25 Mars.

Idag har jag hållt på med webb design. Ska göra min egna hemsida, nästan klar lite att göra klart, hoppas det blir bra.
I veckan har det inte hänt så mkt alls. Igår var jag hemma hos Emelie och fotade när hon red honey. tog över 100 bilder på knappt en halvtimma, hehe. Efter det tog Emelie och jag ut hästarna på en kort sväng i skogen, var jätte mysigt. Igår kom även Kalle hem till mig och sov, men han åker la säkert hem idag när jag har kommit hem :/. I helgen blir det till att vara ensam hemma för mor och andreas åker till finland med andreas jobb.
Hoppas hon köper med något fint till lilla mig=). 1,5 dar till påsk lov också, känns enorm gött + att man är ledig på måndag och;D . 12 April åker vi till stockholm och den 27 april blir jag 18 och det längtar jag till ganska mkt;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0