Mys Helg♥

Helgen har vart helt underbar ♥(=. Fredag : Mor körde mig till älsklingen efter skolan. Där firade vi sen allahjärtans dag med svärmor Ewe Och Madde och min lilla Kalle, Jag fick en jättefin svart klänning från Cato. Vi åt god mat Tacopaj och till efterrätt var det en kladdig mumsig kladdkaka med grädde och glass. Senare på kvällen kom Emelie, Niklas, Ellenor och Markus. Det hände inte så mkt var hemma hos Kalle och snackade lite.
Lördagen så åkte vi hem till Emelie och var med henne och Niklas, trevligt. Kollade på New Moon Sen kom Hampus, Johanna och Johanna dit sen skulle dom till skövde men jag hade så fruktansvärt ont i magen så vi åkte hem och la oss. På söndagen hände inte så värst mkt Vi åt god mat, Klyftpotatis och fläskfile med gorgonsola sås till, Fy fasiken var god den var. Sen på kvällen Åkte Kalle och jag hem till mig och sov över natt och nu sitter jag här i skolan och väntar på att vi ska ha våran sista lektion =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0